Overview
La nostra politica di rimborso e restituzione dura 7 giorni. Se sono trascorsi 7 giorni dall’acquisto, non possiamo offrirti un rimborso completo o uno scambio.
To be eligible for a return, your item must be unused and in the same condition that you received it. It must also be in the original packaging.
Several types of goods are exempt from being returned. Perishable goods such as food, flowers, newspapers or magazines cannot be returned. We also do not accept products that are intimate or sanitary goods, hazardous materials, or flammable liquids or gases.
Additional non-returnable items:
- Gift cards
- Downloadable software products
- Some health and personal care items
Per completare il reso, richiediamo una ricevuta o una prova d’acquisto.
Si prega di non rispedire l’acquisto al produttore.
Refunds
Once your return is received and inspected, we will send you an email to notify you that we have received your returned item. We will also notify you of the approval or rejection of your refund.
If you are approved, then your refund will be processed, and a credit will automatically be applied to your credit card or original method of payment, within a certain amount of days.
Late or missing refunds
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
Se hai fatto tutto questo e non hai ancora ricevuto il rimborso, contattaci all’indirizzo info@gennycitarella7.it .
Sale items
Only regular priced items may be refunded. Sale items cannot be refunded.
Exchanges
Sostituiamo gli articoli solo se sono difettosi o danneggiati. Se devi sostituirlo con lo stesso articolo, inviaci un’e-mail all’indirizzo info@gennycitarella7.it
I regali
Se l’articolo è stato contrassegnato come regalo al momento dell’acquisto e spedito direttamente a te, riceverai un buono regalo per il valore del tuo reso. Una volta ricevuto l’articolo restituito, ti verrà inviato un buono regalo.
Se l’articolo non è stato contrassegnato come regalo al momento dell’acquisto o se il donatore si è fatto spedire l’ordine per dartelo in un secondo momento, invieremo un rimborso al donatore e lui verrà a conoscenza del tuo reso.
Spedizione e resi
Per restituire il tuo prodotto, devi spedire il prodotto a: via caduti sul lavoro Aversa (ce)
Depending on where you live, the time it may take for your exchanged product to reach you may vary.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Need help?
Contattaci all’indirizzo info@gennycitarella7.it per domande relative a rimborsi e resi.